søndag den 14. august 2016

Anmelder: "Vild med de befriende billeder og historier om de selvoplevede udfordringer"

Ny dejlig anmeldelse af "Hvad skal vi med særligt sensitive":

"Jeg har læst en del bøger om sensitivitet og er blevet teoretisk klogere. Ved at læse Ane- Marie Kjeldbergs bog er jeg blevet klogere på min egen sensitivitet.
Netop fordi bogen bl.a. har et "hands-on" fokus uden større teoretiske termer og med stort fokus på egne oplevelser fra forfatterens side.

Bogen giver stor mulighed for at udforske sensitiviteten gennem små opgaver, hvor man med stor fordel og glæde kan finde styrker og potentialer.

Jeg har i højere grad end i det jeg tidligere har læst oplevet en erkendelse i at jeg skal passe på mig selv. Og at det er helt OK at sige fra, overfor andre og overfor mig selv.

Jeg holder meget af den lette stemning og tone i bogen. Jeg var vild med (billedet af pragt-Eva) de befriende billeder og historier om de selvoplevede udfordringer, som forfatteren også står overfor som HSP.

Du skal læse denne bog, hvis du gerne vil se din sensitivitet i et nyt lys. Hvis du ønsker din egen accept og vil se dine sensitive sider vel integreret i din personlighed. Du skal læse Ane-Marie Kjeldbergs ord og benytte værktøjerne, hvis du ønsker at se fremad - se styrker og potentialer. Vi har som sensitive megen fokus i at se alt det svære i at være os. Så her er muligheden for at gøre det modsatte.

Vil ønske dig en god læseoplevelse og en god rejse.

Jeg er stolt af at være sensitiv. Det bliver du også :-)"

Ditte Würtz Rosendahl 12/8 2016

Bogen kan købes her.


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.