torsdag den 28. juli 2016

Hvad skal vi med særligt sensitive? - en positiv hjertestyrker af en bog. Nu på gaden!

Min bog Hvad skal vi med særligt sensitive? er en kort, overskuelig og positiv hjertestyrker til dig, der er kommet i tvivl om dine forcer som særligt sensitiv. Dig, der tænker: ”Men hvad dur jeg egentlig til?”

Hvad skal vi med særligt sensitive? er skrevet af en hverdagsekspert. Jeg er nemlig hverken psykolog, psykoterapeut eller coach. Derimod har jeg levet med mit særligt sensitive personlighedstræk i mere end et halvt århundrede, og jeg kommer af en familie, hvor flere har trækket. Desuden har jeg på andre fronter gennem årene haft kontakt til en del særligt sensitive.
En bog i øjenhøjde, en bog baseret på praktisk hverdagserfaring, i al stilfærdighed ophobet gennem generationer.

Bogen er netop udkommet og kan købes som e-bog hos Saxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.